Acționăm în calitate de reprezentant/imputernicit fiscal pentru entitățile nerezidente care își desfășoară activitatea în România prin intermediul unui sediu permanent, care desfășoară activități imobiliare sau care tranzacționează valori mobiliare/actiuni românești.
Având în vedere complexitatea și caracteristicile specifice ale acestor proiecte, efectuăm o analiză amănunțită a fiecărui proiect în România pentru a identifica tratamentul fiscal aplicabil pentru fiecare situație în parte.
Obligațiile care apar, în general, și pentru care acordăm asistență constau în:
- Înregistrarea fiscală a entităților nerezidente și obținerea numărului de identificare.
- Stabilirea impozitului datorat în România.
- Întocmirea și depunerea declarațiilor fiscale și prezentarea certificatului de rezidență fiscală astfel încât să fie invocate prevederile favorabile ale Convențiilor de evitare a dublei impuneri.
Deoarece avem încredere în abilitățile și cunoștințele dumneavoastră, veți avea acces la unii dintre consultanții noștri fiscali cu expertiză semnificativă.